می خواستم این دیالوگ را این روزها ننویسم. اما خب گمان کردم جزو مسایلی است که می توان نام زنان علیه زنان را به آن داد.

دیروز در حالیکه ماه مبارک رمضان هم بود و البته اشاره ی پست قبلی من نیز این بود که ملت روزه داری شرایطی دارد خب. در فاصله ی بالا رفتن از پله های یک مترویی؛‌یک دختر و پسر جوان پشت سر من بودند.

دختر بلند بلند گفت: خب ببین این بار باهاش خوابیدی یه نشونه رو تنش بذار.

پسره گفت:وااا.یعنی چی؟

دختره ادامه داد:که رفت با یکی دیگه طرف بفهمه خب!

بله خب؛ من با چشم های گرد به بالا رفتن از پله ها ادامه دادم!

در ادامه تنها چیزی که ذهنم را مشغول کرد این بود که چقدر جالب ؛ زن ها هنوز معتقدند مرد می تواند با چند نفر باشد اما زن نه؛ بعد راه حل هم ارایه می دهند.خیلی هم خوب و جالب.

بعدتر فکر نکردم آ‌ن دو نفر خواهر و برادرند؛ فک و فامیل اند یا حتی دوست دختر؛ دوست پسر. حتی به این هم فکر نکردم که آیا شیوه ی آن دختر مورد بحث درست است که با چندنفر باشد یا نه!تنها به یک مساله فکر کردم؛ تا وقتی زن ها فکر کنند همه کار بر همجنس خودشان حرام است و همه کار بر مردان حلال و راه حل هم ارایه بدهند  وضعیت ما در هر زمینه ای از اینکه هست بهتر نمی شود.

 می بینید؛ در ایران همه چیز علیه زن هاست! یک مرد بنابر شرایط فیزیکی اش همیشه می تواند ادعا کند که قدیس است اما یک زن نه تنها نمی تواند؛ بلکه زنانی وجود دارند که برای حذف او نیز تلاش می کنند.

بیایید تصور کنیم که کار دختر مورد بحث اشتباه؛ اما می شود دوربین را چرخاند به سمت دونفری که دیروز پشت سر من بودند :آنها با هم چه نسبتی داشتند که اینقدر راحت درباره ی خصوصی ترین رابطه ی بشری صحبت می کردند؟آیا کار آنان اخلاقی است؟اصلا زنی که درباره ی بدن زن دیگری صحبت می کند می تواند آدم درستی باشد؟

دیروز مردی را دیده بودم میان دو زن؛ ایستاده بود ؛ نگاه می کرد و زن دیگری برای حذف آن یکی زن تلاش می کرد.

 

چنددرصد مردها چنین بلایی را سر هم می آورند و برای حذف دیگری می کوشند؟هیچکدام؛ آنان لبخندزنان گوشه‌ای می ایستند تا زنان برای داشتن آنان بجنگند.بازی لذت بخشی است که هیچوقت زنان به آن فکر نمی کنند. مادر و عروس برای او می جنگند؛ زن های اداره برای او می جنگند؛خواهرش و زنش برای او می جنگند؛دوست دخترهایش برای او می جنگند؛ زنی که با او درباره ی سکس هایت حرف می زنی هم با زنی که با او می خوابی می جنگد. اسم این چیزها را می شود گذاشت: زنان علیه زنان

 

+  یکشنبه ۷ تیر ۱۳۹۴  |   |    |