ســکّــــو

ســکّــــو

من عاشق آغاز ها هستم
ســکّــــو

ســکّــــو

من عاشق آغاز ها هستم

فرند کچر

از مبدّل قالب استفاده کردم که حالا که وقت ندارم سریع تر قالبهام رو به بلاگ اسکای تبدیل کنه. در مرحله ی اول همه چیز خیلی اوکی پیش رفت. این نیش من بود که باز و باز تر میشد. وقتی کد ها آماده شدن و وارد ویرایش قالب کردم خیلی شیک 51 خطا به من نشون داد و من متعجبم کد کلا 51بند و تبصره اصلا داره که اینقدر که خطا گرفته! از اونجایی که هنوز تو حال و هوای بلاگفا هستم و آشنا به اون،فکر میکردم حالا که خطا داره پس قالب عوض نشده و همون پیش فرض نارنجی مونده. شکر که آبان جان سریع ایمیل زد و این قیافه ی خنده دار و وارفته ی من بود که دیدم سکو حالا لباس بلاگفاییشو پوشیده اما قابل به استفاده نیست.

تمام این درازه گویی ها برای اینکه که بگم آخ جون اولین پست موقت رو تو بلاگ اسکای هم تجربه کردم،خیلی هم اسم بدی داره ،اینجا بهش میگن چرک نویس:| و بعد اینکه بگم تا من وقت کنم و قشنگ بشینم این قالبای پیش فرض رو جراحی جانانه کنم همین رو با چشم هاتون تحمل کنید. یهو دیدی اصلا تو دلمون جا باز کرد.والاع !

 

اینم لیست دوستایی که من ازشون خبر دارم:

 

به یک سبز ملایم مگر نمیشود دل بست؟


خرمالوی سیاه


تلخ همچون چای سرد


آدامس با طعم کروکودیل


وقتی در متن خیابان سقوط میشوی


اگه اطلاع رسانی بشه زودتر وبلاگ های مورد علاقه مون رو پیدا میکنیم. ^ـــ^

نظرات 13 + ارسال نظر
خاتون شنبه 6 تیر 1394 ساعت 21:47 http://dordasttt.blog.ir/

الی جان بیا بلاگ عزیزم. من که دیگه به بلاگفا برنمیگردم. امکانات بلاگ خیلیم خوبه

فکر نکنم بیام بلاگ. اکانت دارم اما اگه بیام یه دفعه سایت دلم میخواد بزنم:|

ابان جمعه 5 تیر 1394 ساعت 14:30

یلاکفا ..یعنی برمی گرده .
..از من هم ارشیو ام رفت ...بلاگفا دیگه نامردی را تمام کرد ..

همش میگم شاید اگه پست جدید نمیذاشتم همونطور می موند....هیچی ام که اطلاع رسانی نمیکنن...اه

معکوس ماهی چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 01:18

دوس دارم دختر ستاره ای رو منم بخونم :) از معرفی تو انگیزه بیشتری پیدا کردم

خیلللللی خوبه عاطفه غم داره اما از جنس خودمونه ...:)**
ایشالا یه روز کتابی که خودت نوشتی رو بخونم و معرفی کنم ^ــــ^

سارا سادات یکشنبه 24 خرداد 1394 ساعت 11:53

سلاااااااااااااااااااااااااااام
بح بح بح چه کار خوبی کردی...
داشتم فک میکردم چقد دلم برا بلاگفایی ها تنگیده و خبری ازشون ندارم :((

خوب کردی مینویسی...
ممنون که عادرس دادی:))

سلامممم سارا جان:)
آره همون جزو اولین اولین ها بودم زدم اومدم بیرون از بلاگفا. دیر اما دایرکتتو چک کردی فک کنم:)
در مورد اون یکی کامنتتم بلی هستم گاهی. منتها آدرس وبت یا ایمیلی رو بذار برام،هرچی ادرس وبتو تایپ میکنم یا میگه موجود نیست یا باز نمیکنه.ممنون

خاتون سه‌شنبه 19 خرداد 1394 ساعت 11:05 http://khaton92.blogsky.com

سلام الی جون خوبی؟ من دیروز این کامنتدونی رو ندیدم ایمیل دادم بت خیلی خوشحالم پیدات کردم. من اومدم بلاگ اسکای :)

سلام خاتون :)مرسی تو چطوری؟:)*
من بیشتر خوشحالم تو شهر غربت رفقا پیدا میشن :) (:
خوش اومددددددی ^ـــــ^

همیشه لبخند سه‌شنبه 19 خرداد 1394 ساعت 00:30 http://eversmiling.blog.ir

چرا نیستی؟

چرا من بی قرارم؟:)))))تا 22ام درگیرم سر کلاس حناا گلی:**

میس هیس دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 19:27 http://miss-hiss.blogsky.com/

اینجا هم دست برنداشتی از بستن نظرات وبلاگت ؟ D:
دلم برات تنگ شده الهام بانو جانم ^_^

:))) اینجا و اونجا نداره که دتتتتر :)
من منم میس هیس نازنین با اون گوی میله های بامزه ی گوشه ی وبت ^ــــ^ عاشقشونم یعنی:)

شاهدخت یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 17:03 http://ingleside.blogsky.com

عادت ندارم به بلاگ اسکای.... بلاگفا درست بشه سریع برمیگردم همون خونه قبلیم :(((

اوخی الهی :)) آره در و دیوار یکم غریبه

ابان شنبه 9 خرداد 1394 ساعت 23:05 http://no-blog.blogsky.com/

فعلا اینجا هستم ..
یک ستاد گمشدگان تشکیل داده ام ..خخخخ
.قصد نوشتن ندارم ..اینجا ..

خبببب معرفی میکنم مدیر بخش گم شدگان و بی خانمان های بلاگفایی در بلاگ اسکای پهلو گرفتن . بوسمان هم بهشان خوش امدند:*

ساجده شنبه 9 خرداد 1394 ساعت 21:19 http://val-ghalam.blogsky.com/

سلام.شما هم بلاگفایی بودید؟
می بینید چجوری آواره شدیم؟؟؟

سلام.اوهوم از بلاگفاییم و معلوم نیست به آن باز میگردیم یا نه :(
ولی خودش یه تجربه ست هی بیایم زاویه ی دیدمون رو عوض کنیم که غصه روش کم شه هوم؟ :))

ابان شنبه 9 خرداد 1394 ساعت 21:17

من نمی توانم از بلاگفا از خانه ام دست بکشم ..انگار یک چیزی جا مانده ..قسمتی از خودم ...

آبان عززززیز جونیم. من ولی نه . یک بار وبلاگی رو که خیلی دوست داشتم مجبور شدم ترک کنم و بعده اون الان وابسته نیستم زیاد.

صبا شنبه 9 خرداد 1394 ساعت 20:57

چطوری تو بلاگ اسکای عکس میذاری
من هرچقدر اون ثبت رو میزنم عکس رو نمیذاره

سلام. عه چرا آخه!! حجم عکست زیاد نیست؟
باید ثبت شه دیگه. من خودم از پیکو فایل که برای بلاگ اسکای هست آپلود میکنم میذارم.نمیدونم والا مشکل چیه تو وب شما . ایشالا حل شه زودی^ــــ^

آی دا جمعه 8 خرداد 1394 ساعت 16:01 http://inthemoon.blog.ir

سلام الهام جونمممممممممممم^_^
پیدات کردمممم

ســــــلام ســــــلام آیدا جونی :)*
چه خوب چه خوب منم الان میام وبت رو ماه تو بارون ذوق کنیم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد