ســکّــــو

ســکّــــو

من عاشق آغاز ها هستم
ســکّــــو

ســکّــــو

من عاشق آغاز ها هستم

دختر ستاره ای



با دختر ستاره ای مچاله شدم،باهاش ذوق کردم و از همه مهم تر دقیق میدونستم الان از چه اتفاق و حرفی متعجب و دلگیر میشه و سکوت میکنه. دختر ستاره ای انگار الهام درونم باشه که نویسنده ای اون رو نوشته،ذوق های ساده ش و سر هرچی ذوق کردن،بلد نبودن بیخیالی و اینکه میتونستم دقیق بفهمم چقدر انتظاری که ازش دارن براش غیر عادی و سخته.
تغییر،من تغییری که کرد رو حدس زدم حتی خسته شدن از تغییر رو،اوه خدای من خیلی از جمله های شخصی من توی این کتاب ثبت شده. مثل من عاشق آغاز ها هستم،مثل دلم نمیخواد تو رو تغییر بدم و هرچی هستی همین رو قبول دارم،مثل ادامه دادن بدون خوشحالی و مشغول زندگی شدن با خوشحالی های معمولی و غمی در هر ثانیه. اوه خدای دختران ستاره ای غمگین،خدای دختران ستاره ای ادامه دهنده تا ابد،خدای دختران ستاره ای خارج از عرف که دوست داشتن رو قاطی سیاست نمیکنن،مواظبشون باش. مواظب قلب شکسته شون باش.